Ubuntu-l10n-hu ati radeon hd 2600 pro probléma

Dániel Bíró birodani87 at gmail.com
2007. Nov. 27., K, 00:23:42 GMT

Sziasztok!
Segitsegre szorulnek a targyban emlitett vidkari
telepiteseben.Igazabol mar fenn a driver,az fglrxinfo parncsra nagyon
szepen ki is irja:ati radeon hd 2600 pro. csak hogy a 3d gyorsitas nem
akar mukodni. megjelenitesnel mikor extra effektek bekapcsolasara
megyek: the composite not available. sok oldalt neztem ezugyben,es
mindehol azt irtak,hogy a xorg.conf kell a composite-ot flase-ra
allitani.nah hat ez ugy van nalam.probaltam azt is,hogy true
rakom,ekkor a the effects could not enable hibauzenetet kaptam.szoval
most nem tudom mit tegyek.tudna valaki valamit javasolni?
udv:dani