Ubuntu-l10n-hu fordítás

István Pandúr s.trenck at gmail.com
2007. Nov. 18., V, 14:51:42 GMT

Sziasztok!
Újból fordítottam egy párat a hardver szekcióban. Tulajdonképpen csak azokat
néztem, ahol még nincs fordítási javaslat. Két pontot hagytam ki, a 168 -
169-et. Megfeküdte a gyomromat ez a Keyboard Accesibility Monitor. Mi ez? Ez
lenne az ugynevezett képernyő billentyűzet, ami nagy méretben kirajzolja a
billentyűzetet a monitorra? Megpróbáltam bekapcsolni saját rendszeremben, de
nem találok ilyet. Szerencsére nincs rá szükségem, de azért kipróbáltam
volna. Hogy lehet ezt bekapcsolni?
Az Accesibility fordítását Akadálymentesítésre nem érzem olyan jónak, mint
a Kisegítő lehetőségeket a Windowsban, de ez már benne van
a magyar Ubuntuban, így hát nem okoskodtam.
Volt némi problémám a billentyűzetem Y és
Z elhelyezésével is. Remélem mind kijavítottam. Nézzétek át.
Örülök, ha segítettem.
trenck