Ubuntu-l10n-hu Fordítás

Gergely Kiss mail.gery at gmail.com
2007. Nov. 14., Sze, 15:00:27 GMT

Sziasztok!

Az ubuntu.hu-n elvállaltam, hogy lefordítom a dokumentáció hardverekkel
kapcsolatos részét, azaz rákattintottam a Felelős oszlopban lévő Elvállalom
linkre. Az lenne a kérdésem, hogy mi a teendő a továbbiakban? Hogy tudom
elkészíteni a fordítást?
Megcsináltam néhány string fordítását a Launchpad-en, de nem vagyok biztos
benne hogy jól csinálom... (csak javaslatot tudok tenni az oldalon továbbra
is).
Mit kell tennem egészen pontosan? Miben más az, hogy én vagyok a felelőse
ennek a csomagnak?

Új vagyok még nagyon a Launchpadhez, meg a web alapú fordításhoz :)

Üdv:
Gergő