Ubuntu-l10n-hu Hardware

Török Márton dongatto.de at citromail.hu
2007. Nov. 7., Sze, 10:17:32 GMT

            Üdv mindenkinek!Kicsit piszkálgattam a hardware sztringjeit, csak azt fordítottam le, amiben biztos voltam (viszont csak ma láttam meg, hogy a laptopot lefordítottátok noteszgépnek, én meg még meghagytam laptopnak (szem lesüt, kéz tétován babrál).)A többi megbeszélt pakkot még nem piszkáltam, azokat szeretném élőben megbeszélni valakivel, viszont amíg nincs saját netem, addig ez esélytelen.Szóval most aránylag üresjáratban vagyok, ki tudnátok jelölni néhány újabb csomagot a "Rozin"?Sziasztok!(D.)G.(Amúgy miért van ekkora punnyadás most a levlistán, ti is ZH-ztok?)

Kötelező biztosítás 2008 - Minden biztosító ajánlata egy helyen. Számolja ki, melyik lesz a legolcsóbb jövőre. Átlagosan a díj fele megtakarítható.  Kattintson ide: www.biztositastipp.hu