Ubuntu-l10n-hu uj tag

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2007. Május. 9., Sze, 12:10:42 BST

Németh Csaba írta:
> Sziasztok!
>
> Szeretnék csatlakozni a csapathoz.
> Néhány csomagfordításom már volt, bár nem ubuntu téren
> (http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=hu).
> Végre rátaláltam a https://wiki.ubuntu.com/HungarianTeam és a fordítás
> hogyan oldalakra is. Ennek fényében újrafordítom azt a 2 csomagot, amibe
> belekezdtem: pppconfig és xfce4-battery-plugin a Feisty-ben.
> A friss fordítások mikor kerülnek bele az éles rendszerbe?
>
> Üdv: Csaba

hello

köszönöm a jelentkezésedet, a battery plugint megnéztem, majdnem tökéletes, két dolog: a warning: az figyelmeztetés a
battery pedig akkumulátor, mint minden újratölthető áramforrás, a telep az a 4,5V-os száraz zsebtelep, az általános
iskolai technikaórák egyik favoritja :).
Ez hamarosan bekerül, elvileg a következő nyelvi csomaggal ami előbb-utóbb lesz, nem tudom pontosan. //megjegyzés
magamnak: pár szót írni a langpakkokról a közreműködés oldalra
A pppconfigot most nincs időm megnézni, az egyáltalán mire való?

Apropó, a http://ubuntu.hu/kozremukodes-a-forditasban oldalt láttad? A további tudnivalók, úgyis mint fontosabb
fordítandó csomagok, stb ott olvashatók, de igazából most nincs olyan sok tennivaló. Mindazonáltal a továbbiakban
számítok részvételedre / jelenlétedre itt és ircen is :).

üdv
kg