Ubuntu-l10n-hu Ubuntu sörözés - március 31.

Szilveszter Farkas szilveszter.farkas at gmail.com
2007. Már. 23., P, 08:19:39 GMT

Sziasztok!

Torosnak köszönhetően lesz Ubuntu sörözés jövő héten szombaton :)
Részletek a HUP-ról:

Március 31-én, szombaton, este 18.30-tól az Ubuntu LoCo Team
nagyszabású és látványos sörözést tart, amire minden Ubuntu
felhasználót és érdeklődőt nagy szeretettel várunk. A helyszíne
ugyanaz, mint az előző napon tartott HUP találkozóé: a Moszkva Tér
söröző. Egyelőre erre is csak 20 helyet foglaltam, ezért aki jönne,
kérem jelezze, hogy igény szerint tudjam módosítani a foglalást.
Hölgyeim, Uraim, sörhasakat felkészíteni!

Arra kérnénk mindenkit, hogy jelezze a levelező listákon vagy a
HUP-on, hogy tud-e jönni (a létszám könnyebb megállapítása érdekében
csak egy helyen jelezzetek légyszi).

http://hup.hu/node/37236

Köszönjük a szervezést, toros!

Szilveszter