Ubuntu-l10n-hu Új fordításkoordináló rendszer

Péter MÁTÓ mato.peter at andrews.hu
2007. Már. 14., Sze, 12:32:45 GMT

Gabor Kelemen a következőket írta: (Wed, Mar 14, 2007 at 01:21:05PM +0100)
> ez azért érdekes, mert csináltam egy próba juzert és azzal simán látom.
> mindenesetre csináltam belőled csapatadmint (így már mindenki az :) ), hátha
> segĂ­t.

A csapatadmint le lehet venni, magánban kiderítettük a fejlesztővel, hogy a gond
a JS tiltása volt. Bocs, de én már csak ilyen paranoiás vagyok, a fene gondolta,
hogy JS teszi ki a linkeket. SzĂłval problem szolvd.

ĂĽdv
	Mátó Péter

##################################### FSF.hu Alapítvány - http://www.fsf.hu ####
############ "a jó béta-tesztelő megéri a súlyát gyémántban" - ESR #############
Név: nem elérhető
TĂ­pus: application/pgp-signature
MĂ©ret: 189 bytes
Leírás: Digital signature