Ubuntu-l10n-hu Ubuntu fordítóhétvége - ezúttal személyesen

Szilveszter Farkas szilveszter.farkas at gmail.com
2007. Már. 7., Sze, 13:45:32 GMT

Hello!

> A Feisty közeledtével felmerült, hogy egy újabb, ezúttal IRL fordítóhétvégén kellene rendberaknunk a dokumentációkat és
> esetleg egyebeket.
> Kérdés, hogy ki jönne el egy ilyen találkozóra? Illetve, mikor lenne nektek jó? Én a márcuis 31 - április 1 hétvégét
> javaslom, szombat este opcionálisan sörözéssel egybekötve :).

Megyek :) Március 31-én web.conf van a CEU-ban, esetleg akit az érint,
ott is tudnánk találkozni, ha jól tudom WiFi is van, így netkapcsolat
is megoldott a fordításhoz 1-1 unalmasabb előadás alatt :P

Szállást nem igazán tudok, mert márc. 30-án zárnak be egy 1000
férőhelyes műegyetemi kollégiumot, így eléggé szűkösek a helyen minden
egyéb helyen...

Üdv,
Szilveszter