Ubuntu-l10n-hu Gnome fordítóhétvége

Tímár András timar at fsf.hu
2007. Jún. 11., H, 19:47:43 BST

Gabor Kelemen írta:

> Nem, erről nem is tudtam... azóta ezek már az svn-ből is ki lettek takarítva. Melyik kiadásba kerültek ezek bele, 2.2,
> 2.4? A következő hetekben még lesz idő megnézni, hogy a tarballokból mennyit lehet megmenteni, azt meg is mentem,
> köszönöm hogy szóltál.
>
> kg

A V2.2-t fordítottuk le (az UHU-Linux Kft. kifizette a munkát), és három
update-et megcsináltam egymagam ingyen, azaz a V2.5 az utolsó. Szólj, ha
nem találod meg a tarballokban, mert nekem valahol van róla mentésem,
bár sosem gondoltam volna, hogy a CVS-ből (SVN-ből) kitakarítanak
dolgokat, azt hittem, hogy ott biztonságban van.

Üdv,
András