Ubuntu-l10n-hu hogyan kezdjuk el a dolgot ?

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2007. Feb. 15., Cs, 16:14:10 GMT

Karoly Gossler írta:
> Össze kéne akkor szedni, hogy mit tudjon a statisztika admin felülete:
>   o statszitika készítés kézi indítással, csomagonként.

nem elsőrendű fontosságú, de nem ártana :)

>   o visszajelzést kell tudni adni, hogy a script éppen mit csinál, mit
> dolgoz fel

u.a.

>   o prioritások hozzárendelése csomagokhoz

Ez fontos, tudni kell hogy mivel kell, érdemes vagy fölösleges foglalkozni.

>   o mainstream hozzáadásának lehetősége.

Ezt milyen formában gondolod?

>   o Valaki elgondolkodhatna a mainstream commit figyelésen. :)
> jellemzően 2 fő verziókövető van svn cvs.

Vö: "hosszútávon nem érdemes hatalmas melót beleölni" :)
Egyébként gnome alatt a damned-lies (http://svn.gnome.org/viewcvs/damned-lies/trunk/) ezt tudja, bár az python és eléggé
együttműködik a szerverrel, nem tudom megoldható-e vagy hogy érdemes-e.

>   o Csomagokhoz kötelezően hozzá kéne rendelni a csomagleírást is. Mint
> fordítandó szöveg. Ennek egy része már megvan! Szóval ddtp hivatkozások.

Ez is jó lenne

>   o csomagfelelős hozzárendelése a csomaghoz

Igen, plusz hogy ki ellenőrzi és ellenőrizte-e már.
Az a tapasztalatom, hogy a rosettában készült és onnan letöltött fordítások általában tele vannak elütésekkel, tehát
mielőtt vissza lehetne küldeni upstreambe vagy emberek elé engednénk, minimum át kell nyomni huspell-po-n.
A hozzárendelés meg valahogy úgy lenne jó, hogy "akárki" felírhassa magát egy csomaghoz, de meglévő foglalást csak admin
tudjon kiütni, ha az adott jelentkező belátható idő alatt nem csinál semmit.

Igazából az lenne a jó, ha a feisty fordítását már ennek a segítségével lehetne levezényelni, mert a jelenlegi helyzet
nagyon nem jó.