Ubuntu-l10n-hu hogyan kezdjuk el a dolgot ?

Gabor SUVEG gabor at suveg.hu
2007. Feb. 15., Cs, 16:12:13 GMT

On 2/15/07, Karoly Gossler <listak at connor.hu> wrote:

> [...]
> ugyan lassabb megoldás lesz, de legalább működni fog mindig.
> (tapasztalat alapján az 1 stringet még mindig elég gyorsan adja meg)
>
> Ha ez megvan akkor ki kéne találni hogy a statisztikát milyen formában
> csapjuk hozzá. Meg tudom azt is csinálni, hogy a wikibe belépek és
> elküldök egy speciálisan formázott oldalt. Szóval a brazil megoldás
> teljesen automatizálható.
> Viszont akkor az egyszerűség kedvéért legyen az a móka, hogy a
> hozzárendeléseket egy erre alkalmas oldalon kell megadni és nem a
> wiki-ben (a wiki csak a végeredményt mutatja bármely változást felülír).

az oldal drupal lesz, a wiki csak minta volt. Vagy írunk egy drupal modult
vagy ilyemi és jó.
vagy fut a drupaltol fuggetlen. talán az a leggyorsabb. főleg, hogy Kalman
projektje is készül.

Kálmán dóga' még nem teljesen használható arra ami most nekünk kell, és
> [...]
> jellemzően 2 fő verziókövető van svn cvs.
>   o Csomagokhoz kötelezően hozzá kéne rendelni a csomagleírást is. Mint
> fordítandó szöveg. Ennek egy része már megvan! Szóval ddtp hivatkozások.
>   o csomagfelelős hozzárendelése a csomaghoz
>
> Ezek egy szűrt halmazából kell a kimenetet megjeleníteni a wikire. De a
> teljes kimenetet meg kell tudni jeleníteni valahogy, valahol.
> Kihagytam valamit? Egyéb ötletek? Vélemény?
>
> Ha elfogadva, akkor hozzáfogok a fejlesztéshez és remélhetőleg kedden
> már tudok felmutatni eredményt. (hétfőn, kedden szabad vagyok így tudok

mondd meg mit és segítünk. Hétfőn BP leszek.

--
További szép napot kíván SUVEG Gabor