Ubuntu-l10n-hu hogyan kezdjuk el a dolgot ?

Karoly Gossler listak at connor.hu
2007. Feb. 15., Cs, 15:52:36 GMT

Gabor Kelemen írta:
> Üdv
>
> Imént gondolkoztunk egy kicsit gsuveggel arról, hogy hogyan lehetne hatékonyabbá tenni a fordítási munka
> irányítását/szervezését. Alant a változatlan nyers log, mit gondoltok erről? Legyen ez? Lehetne máshogy, ennél jobban
> csinálni? Egyéb ötletek? Connor, meg lehet oldani amit a végén írtunk?

Szóval a statisztikával most az a gond, (mint az látható is) egy kicsit
behalt a script mert az 50-es léptéket nem bírja a szerver. Át kell
írnom hibatűrőbbre, vagyis egyesével dolgozza fel az egész oldalt. Ez
ugyan lassabb megoldás lesz, de legalább működni fog mindig.
(tapasztalat alapján az 1 stringet még mindig elég gyorsan adja meg)

Ha ez megvan akkor ki kéne találni hogy a statisztikát milyen formában
csapjuk hozzá. Meg tudom azt is csinálni, hogy a wikibe belépek és
elküldök egy speciálisan formázott oldalt. Szóval a brazil megoldás
teljesen automatizálható.
Viszont akkor az egyszerűség kedvéért legyen az a móka, hogy a
hozzárendeléseket egy erre alkalmas oldalon kell megadni és nem a
wiki-ben (a wiki csak a végeredményt mutatja bármely változást felülír).

Kálmán dóga' még nem teljesen használható arra ami most nekünk kell, és
rövidtávon nem is szabad rá építeni. Vagyis: hamarabb tudunk eredményt
felmutatni ha Gábor javaslatát készítjük el első körben, viszont
hosszútávon nem érdemes hatalmas melót beleölni ezen dolgok fejlesztésébe.

Össze kéne akkor szedni, hogy mit tudjon a statisztika admin felülete:
  o statszitika készítés kézi indítással, csomagonként.
  o visszajelzést kell tudni adni, hogy a script éppen mit csinál, mit
dolgoz fel
  o prioritások hozzárendelése csomagokhoz
  o mainstream hozzáadásának lehetősége.
  o Valaki elgondolkodhatna a mainstream commit figyelésen. :)
jellemzően 2 fő verziókövető van svn cvs.
  o Csomagokhoz kötelezően hozzá kéne rendelni a csomagleírást is. Mint
fordítandó szöveg. Ennek egy része már megvan! Szóval ddtp hivatkozások.
  o csomagfelelős hozzárendelése a csomaghoz

Ezek egy szűrt halmazából kell a kimenetet megjeleníteni a wikire. De a
teljes kimenetet meg kell tudni jeleníteni valahogy, valahol.
Kihagytam valamit? Egyéb ötletek? Vélemény?

Ha elfogadva, akkor hozzáfogok a fejlesztéshez és remélhetőleg kedden
már tudok felmutatni eredményt. (hétfőn, kedden szabad vagyok így tudok
ezzel foglalkozni)

Segítségre viszont szükségem lesz.