Ubuntu-l10n-hu IRC találkozó holnap

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2007. Feb. 15., Cs, 12:17:15 GMT

Horvath Arpad írta:
>         Kedves Fordítók!
>
>  A megbeszéléssel csak az a gondom, hogy este 20-kor otthon vagyok, nem
>  interneközelben. Biztos, hogy minden fordításra áhítozó este és
>  hétvégén jut internetközelbe, vagy legalábbis a többség?

Az a feltételezésünk, hogy a többség ezt hobbiból csinálja, iskola/munka mellett és nem helyett, így ehhez igazítottuk a
dolgot. A kb 60 résztvevő azt jelzi, hogy annyira ezzel nem lőttünk mellé :). Nem tudom, hogy mennyire lenne jó ötlet
munkaidőre szervezni egy ilyet, ugyanakkor valószínű, hogy "mindenkinek jó" időpont nem létezik. Mindenesetre a log
meglesz, a világmegváltó ötleteket levlistán is be lehet nyújtani, sőt a kivitelezés részleteit túlnyomórészt itt vagy a
fordítói listán beszéljük meg, illetve ha ráérünk, ircen is utol lehet érni minket, úgyhogy aki nem ért rá sem maradt le
semmiről.

üdv
kg