Ubuntu-l10n-hu IRC találkozó holnap

Szilveszter Farkas szilveszter.farkas at gmail.com
2007. Feb. 15., Cs, 08:41:39 GMT

>  A megbeszéléssel csak az a gondom, hogy este 20-kor otthon vagyok, nem
>  interneközelben. Biztos, hogy minden fordításra áhítozó este és
>  hétvégén jut internetközelbe, vagy legalábbis a többség?

Átlagosan napközben kb. 15 ember tartózkodik az IRC csatornán. A keddi
találkozón voltunk 60-an, ami azt jelzi, hogy nagyon sok embernek
megfelelő volt az időpont (és a találkozó "kulcsemberei" is ebben az
időpontban értek rá többek között). Sajnos nem tudunk olyan időpontot
kitűzni, amely mindenkinek egyformán jó lenne :(

Üdv,
Szilveszter