Ubuntu-l10n-hu Openwengo fordítás

Kupac koopac at gmail.com
2007. Aug. 18., Szo, 22:35:35 BST

Üdv!

Egy gyors, technikai jellegű kérdés. Van ez az Openwengo project, ami
olyan 50%-ban le volt fordítva magyarra. Ez látszik a felhasználói
felületen is, egyes menük, kiírások angolul vannak. Elmentem a
honlapjukra, és besegítettem kicsit a fordításba. Ezek után
letöltöttem egy .po fájlt (gondolom, tartalmazza az én fordításaimat
is), és az alábbi link alapján konvertáltam (.po -> .ts -> .qm)
http://dev.openwengo.com/trac/openwengo/trac.cgi/wiki/TranslateWengoPhoneNg
A kapott .qm-et bemásoltam a lang könyvtárba ugyanolyan néven, mint az
eredeti _hu.qm, és láss csodát, minden teljesen angolul van :( Valamit
nem jól csináltam, de mit? Hibaüzenet nincs, olyan, mintha beolvasná,
csak nem a magyar üzeneteket írja ki, hanem az angolt.

Köszi
Kupcsik Laci