Ubuntu-l10n-hu Launchpad és Rythmbox

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2007. Ápr. 25., Sze, 22:35:24 BST

Görgey Etelka írta:
> Egy-két helyen bele szerettem volna piszkálni a Rythmbox magyarításába,
> de 1. a Launchpad tízperces időközönként Internal Server Errorra
> hivatkozva leállította a próbálkozásaimat, 2. végül nem találtam a
> magyarításban, amit javítani szerettem volna: azt, hogy amikor a
> lejátszó a panelre van kicsinyítve, és kiírja, hogy melyik számot
> játssza éppen le, akkor ne azt írja, hogy "XY szerint Z albumáról",
> hanem inkább azt, hogy "XY előadó Z albumáról", mert az valahogy jobban
> hangzik...
> Ezt hol tehetem meg?
> És a Lauchpad miért szórakozik?
> [...]
Szia

Nem tudom, hogy a launchpadnak mi baja volt, szokott néha olyat, hogy egy darabig nem működik, aztán helyrejön. Olyankor
általában módosítanak valamit a mátrixban :).

Azonban az ilyen hibákat nem tudod javítani, mivel nincs írásjogod a rosettához, ha pedig csak sima javíslatot teszel,
azt nem tudjuk kiszűrni, vagyis a meglévő 800 lefordított sztring erdejében simán elvész az, amihez javasolsz jobbat.
Ilyenformán ezt a megoldást nem javaslom, annál is inkább mert van/lesz jobb megoldás, egyelőre félkész jelleggel üzemel
egy képes hibajelentő a http://ubuntu.hu/hibabejelento címen (új hiba bejelentése a http://ubuntu.hu/node/add/image
segítségével, ez még nincs kiírva), ha elkészül majd fogjuk reklámozni is, nagyon. Itt egy képernyőképpel lehet majd
bejelenteni az efféléket és onnantól kezdve sínen lesz a dolog, szerintem így a legegyszerűbb*, meg az opensuse esetén
viszonylag jól működik egy hasonló rendszer (azt próbáljuk koppintani).
Lényeg a lényeg, a probléma már javítva van, előbb-utóbb langpakk is lesz belőle.

*: a privát levelekben meg az ircen tett hibajelentéseknél legalábbis követhetőbb :)

kg