Ubuntu-l10n-hu Ubuntu Desktop Guide

Kelemen Gábor kelemengabor at linuxforum.hu
2006. Sze. 29., P, 02:14:14 BST

Őry Máté írta:
> üdv
>
> Az Ubuntu nem támogatja az MP3 formátumot közvetlenül, annak
> szabadalmakkal korlátozott jegi helyzete miatt.
>                             ^
>
> ezt ha jól tudom, én vétettem el. kg, ha dolgozol .poval, kérlek, keresd
> meg ezt a részt és javítsd ki.
> kösz

Javítva, meg még kb 50 másik typo is :)
Viszont csak a dapperes ubuntuguide-ban, még át kell tölteni az edgy-be
és a xubuntus kézikönyvvel is lehetnek átfedések, meg mintha az
aboutubuntuból is ismerős lett volna néhány sztring. Szóval ezeket is le
kéne tölteni és ellenőrizni huspell-po-val (ezt ugye senkinek sem kell
bemutatni? :)), ma nem nagyon leszek netközelben szóval szabad a pálya :)

kg