Ubuntu-l10n-hu Synaptic manual

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2006. Sze. 27., Sze, 14:15:10 BST

Horvath Arpad írta:
>         Kedves Gábor!
>
>  Gabor Kelemen írta (Dátum: 2006. Sep. 26.)

> Átnéztem, javítottam, folytattam az edgyben.
>
> AMIBEN NEM VOLTAM BIZTOS:
>
> 107. tags = cimkék

mi más lenne? :)
> 109.
> <xref linkend="anchor-installing"/>, gondolom,  egy linket csinál, és
> valószínűleg azt fogja kiírni, hogy installing, meg lehet adni valahogy
> a magyar szövegét?

Nem. Csinál egy linket, de a szövege egy másik üzenetben van megadva,
nem az anchor-installing az. Ilyenkor érdemes összenézni a kész doksival
és előkeresni a megfelelő mondatot, megnézni, hogy mi a link felirata és
azt megkeresni a fordításodban (batch=100 körül még szokott működni a
rosetta, így viszonylag egyszerűen megkereshető). Vagy van még a
forrásba belenézés, mint lehetőség, hardcore xml-olvsóknak :)