Ubuntu-l10n-hu pár dolog

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2006. Sze. 18., H, 11:35:14 BST

Karoly Gossler írta:
> Üdv,
>
> 1, Fordítások állapota tábla, változások
>
> http://workshop.connor.hu/ubuntu/trans_status.html
>
> Egy kicsit pofásítottam a táblázaton, és végre sikerült teljesen
> feldolgozni az edgy-t. Továbbá kapott egy javascriptet amivel lehet most
> már a táblázatot is rendezgetni. (ötletgazdag: Maat)

wow, nagyon pofás :)
Az nem világos, hogy a zárójelben lévő +- számok mihez képest értendők?
A legutóbbi frissítéshez, vagy máshoz?

> (blender kivétel ez alól hiszen ott már a 3400
> bejegyzés kb 1/3-ánál van javaslat és egy időben szépen ment a fordítás).
> Természetesen havonta egyszer talán majd ezeken is végigmegyek.

A blendert nem igazán értem, a táblázat szerint kb ezer javaslat van
hozzá: ezzel mi van, nem halad a fordítása?
Grafit csapat, foglalkoztok még vele?

> Az edgy-t jelenleg csak kézzel futtatom (néha mikor eszembejut). Kell-e,
> hogy ezt is betegyem cron-ba? Vagy egyenlőre a dapper a fontosabb és azt
> kell hogy figyelje a script folyamatosan?

Hát, azért hetente egyszer nem ártana, tekintve hogy jó lenne tartani
vele a színvonalat.
> 2, EDGY iso-4217
>
> https://launchpad.net/distros/ubuntu/edgy/+source/iso-codes/+pots/iso-4217/hu/+translate?start=0&show=need_review
>
> Néhány helyre tettem javaslatot és a meglévőket ellenőriztem. Azok amik
> teljesen jók: (ilyenkor nem tudok javaslatot tenni ezeknek csak a számát
> tudom felsorolni és Ti majd leszeditek fuzzy-t)
>
> 53, 100, 120, 125, 134, 139, 141, 153, 155
>
> A többivel majd még futok néhány kört.

Valaki látott már olyan progit, ami ezt a sablont használja?
> 3, kde desktop fájlok.
>
> Az Edgy-be felkerültek a kde desktop fájlok. Ezekből a legnagyobb a
> kdebase desktop fájl-ja a maga 1800 bejegyzésével. Rövid keresés után
> megtaláltam őket a kde svn szerverén.
Nagyszerű :)

> Kérdés, hogy mit tud kezdeni egy
> trunkból kivett PO fájlal a rosetta?
Simán fel lehet tölteni, megfelelő jogosultság kérdése :)
> Ha megbirkózik vele és Gábor is
> jóváhagyja, hogy mehet akkor egy csapattagnak szépen fel kéne tölteni
> ezeket a desktop fájlokat. (én nem vagyok az rgo nincs jogom feltölteni)

Ez utóbbin kész vagyok változtatni, ennyi munka/lelkesedés mellett
megérdemled.
(azért kérnék pár megerősítést a tagoktól)

kg