Ubuntu-l10n-hu Hold - Glunarclock

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2006. Okt. 27., P, 10:48:19 BST

Horvath Arpad írta:
>  Rendben, csinálom. Ha elakadok kérdezek.
>         Árpád

remek, azt kell még tudni, hogy a tp robot meglehetősen háklis a hibás
fejlécekre, tehát simán visszadobja, ha a fejlécben a projekt verzió nem
egyezik a fájl nevében levővel, ha a language-team címe nem
translation-team-hu at lists.sourceforge.net , a fájl második sora nem

# Copyright (C) ÉVSZÁM Free Software Foundation, Inc.

 illetve ezután felsorolt fordítók közül az utolsó fordító nem ugyanaz, mint a fejléc last-translator mezőjében.

(és ezek csak a leggyakoribbak, amikkel engem az őrületbe tud kergetni :))

szóval ne lepődj meg, ha a robottól válaszként egy rejected üzenetet kapsz.

kg