Ubuntu-l10n-hu Vim ez meg az - Átír vagy csere

Horvath Arpad horvath.arpad at szgti.bmf.hu
2006. Okt. 4., Sze, 10:41:49 BST

A REPLACE kifejezést én ÁTÍR-nak fordítottam, mert az Openoffice.org és
az Abiword is ezt jeleníti meg amikor <Insert> gombbal kapcsolok
(BESZÚR/ÁTÍR) . Gábor ezt cseré-re változtatta, melyik a jobb?

Ha beszúró módba megyek, akkor Vimben angolban alul az --INSERT--
jelenik meg.  Szerintem oda jobb az ÁTÍR, mint a csere.

--
Horvath  Arpad  <horvath.arpad at szgti.bmf.hu>
Honlap: http://www.szgti.bmf.hu/harp