Ubuntu-l10n-hu ubuntu konferencia

Szilveszter Farkas szilveszter.farkas at gmail.com
2006. Május. 21., V, 23:16:12 BST

kedves fordítók, listatagok!

örömmel tájékoztathatlak benneteket, hogy egy igen különleges esemény
szervezése kezdődött el. ehhez a ti segítségetek is nélkülözhetetlen,
ezért írok. eddig ezt azért nem tettem meg, mert várni akartam arra,
amíg néhány helyről visszajeleznek a dologgal kapcsolatban, de eddig
csak bátorítást és támogatást kaptam, ezért gondoltam veletek is
megosztom...

akkor bele is csapnék a lecsóba :) idén szeptemberben szerveznénk egy
ubuntu linux konferenciát. ígéretet kaptam két külföldi fejlesztőtől,
hogy eljönnének szívesen, és előadnának, válaszolnának a kérdésekre,
stb. ezen a ponton már bekapcsolódik a magyar csapat is a munkába,
vagyis szükség lenne néhány magyar nyelvű előadásra/előadóra is. téma
adott: ubuntu linux, ill. határterületei. ezen belül bármi jöhet :)

mivel egy konferencia megszervezése nincs ingyen, ezért szponzorokra
is szükségünk van. ezügyben már beszéltem markkal, ő (vagyis a
canonical) támogatná az esemény költségeit, de természetesen nem az
egészet. ezért további támogatókra is szükségünk van...

belépőt a konferenciára nem kellene fizetni, legfeljebb egy jelképes
összeget (= 1000 HUF). erről a hupon is meg fog jelenni egy szavazás,
első sorban a résztvenni szándékozók számának felderítésére.

ez most egy gyorsan összeírt levél, ezért ha bármilyen kérdés van a
dologgal kapcsolatban, kérdezzetek bátran, igyekszem válaszolni.

üdv,
szilveszter / phanatic