Re: Ubuntu-l10n-hu Tervek a jövőre

Szilveszter Farkas szilveszter.farkas at gmail.com
2006. Már. 31., P, 13:52:27 BST

hello!

> Az első kérdésre azt javaslom, hogy legyen mondjuk hónap elején, a 10.-e
> körüli valamelyik hétvégén, ami momentán azért lenne jó, mert dapperig
> akkor lehetne két ilyen (az ütemezés szerint máj. 18 az utolsó
> határidő). Vagyis, akkor a következő hétvége lenne, ami ugyan kicsit
> közeli, de húsvétkor valszeg meg még ennyire se lenne jó (legalábbis
> nekem ;)).

szerintem ez jól hangzik. de akkor most el kellene dönteni, hogy akkor
megint el tudjuk küldeni hírként a különböző oldalakra, illetve a
Fordítóhétvége szócikket ennek megfelelően átszabnám...

> Másik dolog, a tennivalók listája. Szerintem:
> 1, VLC
> 2, FordítandóCsomagok oldalon felsorolt csomagok (kivéve kívánságlista).
> 3, Egyéb, mégpedig: ...............

szerintem egyelőre az első 2 pont reális. nem tudom, hogy végülis
mennyi veszett el a VLC fordításból, remélem nem túl sok :)

> Esetleg jövőbeli fordítóhétvégéken lehetne dokumentációt is fordítani,
> bár nem tudom, mennyi értelme van.

ez kemény dió lenne, szerintem ehhez több emberre lenne szükség...

üdv,
phanatic