Ubuntu-l10n-hu gdebi, Rosetta "backup"

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2006. Már. 23., Cs, 13:26:09 GMT

Gabor Burjan írta:
> Sziasztok,
>
> Lefordítottam a gdebi stringjeit a Rosettában.  Ha valaki arra
> jogosultnak jut rá ideje, nézze át legyen szíves!

Rá fogok nézni, thx.
> Más: vlc kapcsán olvastam a levekelet.  Elég bosszantó téma.  Tényleg
> komolyan gondolják azt, hogy nincs backup a Rosettáról semmilyen
> formában (.po exportok, adatbázis, gép, bármi)?  Írjak egy scriptet, ami
> bizonyos időnként (naponta mondjuk) exportot kér a Rosettából a
> .po-kból, vagy most már a language-pack-*hu csomagok a Rosetta-beli
> teljes állapotot fogják tükrözni?
>
> Gábor

Hát, ez egy kicsit érdekesebb kérdés, úgy tűnik, hogy ez az adatvesztés
egyszeri eset volt, és nem technikai hiba, hanem emberi tévedés okozta,
az ellen meg a világ össze szgépe se véd :).
A napi export nem tudom, megvalósítható-e, vagy hogy örülnének-e a
terhelésnek az üzemeltetők, de felőlem próbálkozhatsz. Rövid távon az
lehet workaround, hogy ha valaki csinál valami nehezen pótolhatót, kér
belőle egy exportot, az egy jó darabig megmarad a librarian szerveren.
(FYI, a megmentett vlc verzió is egy feb. 20.-i export nyomán maradt
fenn, tegnap még letölthető volt)
A language-pack csomagok a dapper fordításokat fogják tükrözni, ha
egyszer majd elkészülnek, a teljes állapot egy kicsit ennél bővebb halmaz.

Ja, a vlc-t feltöltöttem a trunk ághoz, azt talán nem gyilkolják le és
tettem egy linket a fontos csomagok oldalra.

üdv

kg