Ubuntu-l10n-hu gdebi, Rosetta "backup"

Gabor Burjan buga at buvoshetes.hu
2006. Már. 23., Cs, 14:05:49 GMT

Sziasztok,

Lefordítottam a gdebi stringjeit a Rosettában.  Ha valaki arra
jogosultnak jut rá ideje, nézze át legyen szíves!

Más: vlc kapcsán olvastam a levekelet.  Elég bosszantó téma.  Tényleg
komolyan gondolják azt, hogy nincs backup a Rosettáról semmilyen
formában (.po exportok, adatbázis, gép, bármi)?  Írjak egy scriptet, ami
bizonyos időnként (naponta mondjuk) exportot kér a Rosettából a
.po-kból, vagy most már a language-pack-*hu csomagok a Rosetta-beli
teljes állapotot fogják tükrözni?

Gábor