Ubuntu-l10n-hu update-manager forditas

Tamas Nepusz ntamas at gmail.com
2006. Már. 23., Cs, 12:04:21 GMT

> visszaportolt? ettől jobbat nem tudok, meg mintha ezt korábban ennek
> fordítottam volna ugyanebben a progiban.
jó, akkor végülis ezt használtam. maradt kb 6 sztring todo-állapotban, ezek
vagy azért, mert benne van a "6.04" sztring, amit remélhetőleg kijavítanak,
vagy azért, mert hivatkozik a System -> Administration -> Software Properties
menüpontra, aminek nem tudom, mi lesz a magyar neve :) ("Szoftver
beállítások"-ra fordítottam átmenetileg). Plusz a "Release Notes" hivatalos
fordítását kellene még beírni, nem tudom, mit szoktak használni, több
változatot is láttam már. A többi kész.

--
Tamas