Ubuntu-l10n-hu dapper fordítások

kelemengabor at linuxforum.hu kelemengabor at linuxforum.hu
2006. Már. 23., Cs, 08:32:07 GMT

Quoting Szilveszter Farkas <szilveszter.farkas at gmail.com>:

> esetleg van valaki aki régóta nem frissített dappert? hátha ott
> lappang a régi langpack-ban a fordítás... sajnos ma frissítettem
én is
> 120 csomagot, de nem emlékszem, hogy köztük volt-e a magyar nyelvi
> csomag... ezért utána nézek, hátha van remény...

nincs, ugyanis ez egy universe tárolóban levő csomag volt, azokhoz me
nincs semmi a langpackban, azt csak a minhez találták ki. Valszeg ezé
rt
is dobták őket ki, ne higgyük, hogy lefordítottuk, miközben nem j
elenik
meg sehol (mint ahogy a breezyhez készített universe fordításaink i
csak a rosettában vannak meg).