Re: Ubuntu-l10n-hu Fordítóhétvége hír

Szilveszter Farkas szilveszter.farkas at gmail.com
2006. Jan. 23., H, 14:43:33 GMT

hello!

> Hát, a vlc az közel 20 ezer szó a kbabel szerint, szóval nem kevés,
> mondjuk a résztvevők számától is erősen függ, de én bőven örülnék, ha
> legalább javaslat szinten kész lennénk vele a két nap alatt. Persze ha
> valaki pont ezt nem szeretné, vallási meg ilyen-olyan okból, de mást
> igen, akkor lehet azt is csinálni, hogy hogy meghirdetünk még 2-3-n
> másikat is.

launchpad be van f*sva, és nem láttam, hogy ez ilyen sok :))

> De akkor mi legyen még a hivatalos program?

egyelőre akkor talán tényleg elég lenne ez is... aztán majd még
hirdethetnénk még (min.) egy ilyen hétvégét a dapper előtt...

esetleg egy ilyen javítást javasolnék:
"Az Ubuntu fordítók csapata online fordítóhétvégét szervez Február
11-12-én, melynek _elsődleges_ célja a VLC médialejátszó grafikus
felületének..."

üdv,
szilveszter