Ubuntu-l10n-hu Fordítóhétvége

Kelemen Gábor kelemeng at gnome.hu
2006. Jan. 17., K, 18:59:40 GMT

2006. 01. 17, kedd keltezéssel 19.20-kor Szilveszter Farkas ezt írta:
> hello!

> ezt akár ubuntu.hu-ra is fel lehetne tolni... bár egy link elég lesz úgyis...

igen, de a hupon többen vannak, akik szerkeszthetik, meg ez inkább
általános célú és nem disztrószintű leírás akar lenni. (ja, ha valakit
érdekel: http://delfin.unideb.hu/~kg0021/Ford%c3%adt%c3%a1s-hogyan.txt )

> a wikioldalt megcsinálom az ubuntu.hu-n. meg esetleg egy apró custom
> php scriptet is össze lehetne hekkelni a fordítások vállalásának
> kezelésére (akár még authentikáció sem lenne szükséges, publicba
> mehetne minden). ha lenne igény valami ilyesmire, akkor azt is
> összedobnám kb. egy héttel a buli előttre.
Szerintem felesleges, egy táblázatba egy sort beszúrni mindenki tud, aki
meg nem, az inkább... :)