Ubuntu-l10n-hu ubuntu.hu

Kelemen Gabor kelemengabor at linuxforum.hu
2006. Jan. 4., Sze, 19:25:39 GMT

2005. 12. 16, péntek keltezéssel 15.52-kor Szilveszter Farkas ezt írta:
> üdvözletem!
>
> nem sokára megnyitja kapuit az ubuntu.hu oldal, amely a magyar ubuntu
> közösség központja kíván lenni. egy olyan kérdésem lenne a
> fordítócsapat felé, hogy meg szeretnének-e jelenni az oldalon? illetve
> ha igen, akkor milyen formában?
>
> a honlapról annyit érdemes tudni, hogy wiki alapokon nyugszik, és
> emellett működik egy fórummotor is.
>
> a kérdést azért tettem fel itt, mert szerintem a célok közösek, és a
> szerkesztők/fordítók halmazának metszete is remélem minél több embert
> érint :)

> [...]

Szia

elnézést, hogy csak most válaszolok, de (itt jönne az a rész, ami most
senkit se érdekel).
Szóval, két dolog jutott eszembe eddig:
1, elég lenne belinkelni az ubuntu.com-os wikioldalunkat, ami
általánosságban fontos, az ott van/lesz.
2, ha már közösségi oldal, akkor lehetne használni fordítóhétvégék
rendezésére, levezénylésére, hiszen a rosetának pont ez lenne az egyik
erőssége. Pl. van egy bazi fájl*, mondjuk háromezer üzenettel, mire azon
egy ember átrágja magát, addig... kijön a duke nukem forever :).
Ellenben, ha tíz ugrik rá, két nap alatt simán megvan és elég, ha valaki
a végén átnézi, az meg lényegesen gyorsabb.
A wikin meg lehet hirdetni, fel lehet sorolni, hogy xy az első 200-at
válllja, valaki a 200-300 között stb, így lehetne látni, hogy hol
tartunk/mit kell még csinálni, menet közben lehet programspecifikus
szószedetet csinálni hogy a progi ugyanazt a terminológiát használja,
meg amit akartok. Mit gondoltok erről? Van-e rá igény, részt vennétek
egy ilyenben?

*: első áldozatnak a vlc médialejátszó tökéletesen megfelel, nem túl
bonyolult, viszont nagy.

üdv

kg