Ubuntu-l10n-hu uj tag :)

Tamas Nepusz ntamas at gmail.com
2006. Feb. 12., V, 23:04:15 GMT

Sziasztok!

Kelemen Gabor mondta IRC-n, hogy irjak valami bekoszonolevelet, szoval
ime :) Amit rolam tudni erdemes: 22 eves vagyok, juliusban vegeztem a
BME muszaki informatika szakon, most ugyanitt a Merestechnika es
Informacios Rendszerek tanszeken vagyok doktorandusz, illetve a
KFKI-RMKI elmeleti neurologia csoportjaban tud.smts. es rendszergazda.
Linuxszal 5-6 eve foglalkozom, egy eve van Ubuntu a laptopomon. Az
RMKI-ban 20-25 gep van a kezem alatt, ezeken Debian fut, de a laptopokra
mar Breezy-t tettem :) Eddig a Mozilla Firefox (akkor meg Firebird)
0.7-es valtozatanak forditasa fuzodott a nevemhez, de mivel most ram
szakadt nemi szabadido, gondoltam, beszallnek az Ubuntu forditasaba is,
amig az idom engedi.

--
Tamas <ntamas at gmail.com>