Ubuntu-l10n-hu Hello

Hunor Bajtalan bajtalan.hunor at gmail.com
2006. Ápr. 25., K, 17:35:40 BST

Nos hat en nem tudtam errol, ha tudtam volna nem csinaltam volna, kerestem a
launchpad-ban ugy, hogy hungarian, hu, magyar de nem kaptam mast csak azt a
csapatot, hogy Ubuntu Hungarian Translators. A reklam azert van mert hat
hogy lep be valaki ha nem tud rola :)?.
A masik dolog pedig, hogy az altalad megnevezett csapat nem egy nyilt
csapat.