Ubuntu-l10n-hu Re: ubuntu fordítócsapat-tagság

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2006. Ápr. 6., Cs, 12:55:12 BST

Angelique Sauvant írta:
> Az ubuntu.hu lehetne kicsit áttekinthetőbb is, úgy értem ne a főoldal
> bevezetőszövegében szétszórt linkekre kelljen kattintani a hogyanokhoz,
> leírásokhoz, jobb lenne menürendszerbe foglalni a meglévő anyagok
> elérhetőségét.

Ez jogos, épp tervezzük megújítani a honlapot, felírom phanatic és maat
illetékeselvtársak todo listájára :)
Szóval lehetne egy fontos tudnivalók vagy ilyesmi doboz valahol az új
honlap oldalán az ilyenekkel, hogy link az ubuntuwikis csapatoldalra,
fordítandócsomagok lapra, fordítóhétvégére, hupwikis kalauzra, meg ami
most nem jut eszembe, hogy a lényeg lényege egy kupacban, jól látható
helyen legyen. Szerintetek?
> Szabadidőmtől függően segítek ha tudok a fordításban.

üdv a fedélzeten :)

kg