Ubuntu-l10n-hu Tervek a jövőre

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2006. Ápr. 2., V, 18:03:17 BST

Szilveszter Farkas írta:
> hello!
>
> szerintem ez jól hangzik. de akkor most el kellene dönteni, hogy akkor
> megint el tudjuk küldeni hírként a különböző oldalakra, illetve a
> Fordítóhétvége szócikket ennek megfelelően átszabnám...

Igen, a reklámozást már holnap el kéne kezdeni, hacsak a többieknek
nincs kifogásuk.

> szerintem egyelőre az első 2 pont reális. nem tudom, hogy végülis
> mennyi veszett el a VLC fordításból, remélem nem túl sok :)

Nem sok, szerencsére találtam még egy frissebb verziót, ami már csak kb
200 üzenettel kevesebb.

> ez kemény dió lenne, szerintem ehhez több emberre lenne szükség...

Lehet, de nem baj az, ha nem lesz kész rögtön :)
Egyelőre akkor maradjunk annyiban, hogy ha már nagyon nem tudunk mit
fordítani, elkezdünk a doksikkal is foglalkozni.

üdv

kg