Ubuntu-l10n-hu xfce* forditas

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2005. Sze. 28., Sze, 15:01:00 CDT

Szilveszter Farkas írta:

>Udvozletem!
>
>Az xfce csomagok hatralevo forditasait megcsinaltam, remelem jol. Ha
>minden igaz, mar csak ellenoriznie kellene valakinek...
>
>Szilveszter

Első megjegyzés: a %s névelője mindig a(z)
meg a többi hasonlóé is, %d, %i, %u,  - ezek  C formátumsztringek és
mint ilyenek, egy tetszőleges karaktersorozatra lesznek cserélve, ill. a
%s az egy sztring, az előbbiek meg számokra.
Második: ha nagyon ráérsz, jó gyakorlat lehet a mousepad nevű
szövegszerkesztő újrafordítása, mert a mostani állapota az kriminális.