Ubuntu-l10n-hu erdeklodes

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2005. Sze. 26., H, 15:25:55 CDT

Szilveszter Farkas írta:

>Udvozlok Mindenkit!
>
>Erdeklodni szeretnek afelol, hogy mivel lehetne segiteni esetleg a
>csoport munkajat? Milyen forditasoknak lehet nekiesni? Illetve van-e
>esetleg egyeb teendo is a forditason kivul?
>
>Valaszotokat elore is koszonom,
>Szilveszter

Szia

A kérdés jó, elméletileg a
https://launchpad.net/distros/ubuntu/breezy/+lang/hu
oldalon felsorolt dolgokat lehetne fordítani, gyakorlatilag a határidő
(AFAIK okt. 6-án zárás a breezy-be kerülő fordításoknál) szűkössége
miatt sokmindenbe már nem nagyon érdemes belekezdeni, amit hasznos lehet
és még belefér, az pl az xfce (kezdetű csomagok) felhozása 100%-ra
-egész kevés üzenet van bennük- illetve, a telepítőt kellene
helyesírásilag ellenőrizni, mivel az még nem történt meg, és ez sztem
elég fonos lenne. Ehhez le kell töltögetni a pkgconf kezdetű csomagokat
(mondjuk a 10-20 üzenetből állókat egyszerűbb szemmel átfutni :) ) a
download menüvel, a kapott fájlokat megetetni a huspell-po szkripttel
[1], majd ha talál valami szemlátomást elgépelt üzenetet, azt kijavítani
a rosettában.
Ezenkívül még hasznos lenne, ha valaki utána tudna menni, hogy kinek,
hol, hogyan kell jelezni az olyan hibákat, hogy pl. a control-center
sablonja szintaktikaihibás (a netappleté meg üres), ezért nem jelennek
meg az üzenetei az eredeti importálás után, meg ha kézzel feltöltöm,
akkor se, szóval hogy az ilyenek miatt kit kell rugdosni és ezt meg is
tenné.

[1] http://forditas.fsf.hu/huspell-po.html