Ubuntu-l10n-hu gqview

Kelemen Gabor kelemengabor at linuxforum.hu
2005. Okt. 9., V, 13:27:45 CDT

2005. 10. 3, hétfő keltezéssel 18.17-kor Szilveszter Farkas ezt írta:
> Hello!
>
> Talán 3 sztring kivételével az összeset lefordítottam a GQview
> csomaghoz, kérlek nézzétek át. Biztos vannak benne tévedések, de több
> szem többet lát...
>
> Köszönöm,
> Szilveszter

Üdv

nos, átnéztem, nagyon jó, egy fontos és egy kevésbé fontos dolog:
1, Tisztességes gnome-os, kde-s, stb alkalmazás NEM tegezi a
felhasználót! Tessék megjegyezni, erről már leszoktunk (állítólag már
nem a bittologató egyetemisták a célközönség ;-)), ami még mindig tegez,
azt pedig át kell írni. Kivételt az olyan programok képezhetnek, amelyek
szülőprojektjénél a tegezés a policy (debian -> dpkg, apt) vagy ha a
célközönség <14 éves (gcompris, tuxpaint), valamint az "egyéb" nevű
gumikategória elemei, tipikusan a parancssoros dolgok. (persze ez
utóbbival lehet vitatkozni)
2, kevésbé fontos, de a custom az általában egyedit jelent. Praktikus
figyelni a currently published elsewhere mezőt, mert ott igen praktikus
súgásokat lehet találni (meg persze oltári butaságokat is). Elsősorban
itt a Tamár András, Dvornik László, Szántó Tamás, Bíró Árpád (kihagytam
valakit?) "és szerénységem" nevével jelzett tippekre hívnám fel a
figyelmet. Valamint a legal, executive, és a pkgconf-libpaper csomagban
szereplő sztringek papírméreteket jelölnek, nem fordítandóak.