Ubuntu-l10n-hu 6.04

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2005. Nov. 27., V, 06:11:43 CST

Sianis írta:

> Sziasztok!
>
> Rosettan elérhetőek a 6.04 lefordítandó csomagjai, tehát lehet megint
> nekilódulni! :)
>
> Kérdésem a következő: Milyen tökéletesen kész csomagjaink vannak
> 5.10-ből amik 6.04-ben is benne vannak? Mert lehet, hogy még nem
> mindent emeltek át az előzőből és feleslegesen meg nem szeretnék
> semminek sem nekiülni! Gyűjtsük először össze, hogy mi van készen, és
> akkor kedvünk szerint el is kezdhetünk megint fordítgatni.
>
> --
> Üdvözlettel...Nyitrai "Sianis" István

Egyelőre még eléggé kezdetleges állípotban van ez, úgy nézem, összesen
kb harmadannyi sztring van még csak mint breezyben. Ráadásul nem
találtam olyan opciót, amivel pár kattintásra lehetne átemelni a breezy
fordításokat a dapperbe (de lehet, hogy ezt megcsinálják, nem tudom),
szóval tényleg óvatosnak kellene lenni. Na meg a napról napra változó
fejlesztői gnome is ott figyel, azzal tényleg nem kéne még foglalkozni,
mert minek, majd februárban.
Szóval, a javaslatom az lenne, hogy a breezyből azokat a fordításokat,
amik mellett hosszú lila sáv van, exportálni, majd importálni kellene,
(feltéve, hogy már lehet, pl a pkgconf- csomagok), új fordításként pedig
csak olyat csinálni egyelőre, amiről tudjuk, hogy nem nagyon fog
változni/sehol sincs még a magyar fordítása. Ebben a kategóriában
egyelőre nem sok minden van, ilyeneket tudnék mondani, hogy dpkg,
coreutils, (ezek nem érhetőek még el) vlc, illetve a ddtp-ubuntu, ami a
csomagleírásokkal foglalkozik, kezdetnek a  main csomagjaival lehetne
foglalkozni, az tavaszig biztos eltart :).

üdv

kg