[Tradutores-Ubuntu] presentación

Felipe Gil-Castiñeira felipexil at gmail.com
Fri Nov 19 09:17:02 GMT 2010

On 18/11/10 00:49, JOS JOS wrote:
> Boas noites:
> Estou aprendendo a linguaxe de programación Python, un dos libros que
> emprego falaba do enderezo https://launchpad.net como fonte para os
> paquetes Python sobre Ubuntu. Foi desa maneira como chegei ate o
> lugar. Sigo cursos de Python en inglés e portugués polo cal estou
> aprendendo tres linguaxes ao mesmo tempo.Gustaríame facer as probas de
> traducción para ver si teño o nivel suficiente para integrarme no
> proxecto, o meu obxetivo e afirmar coñecementos de inglés na
> terminoloxía informática. Se non tivera o nivel suficiente para
> [...]

Ola Jose Luis,

Benvido! Como vexo que xa sabes, necesitamos que traduzas unha
aplicación para poderte dar de alta no grupo en Launchpad (xa que todo o
que se traduce en Launchpad vai directamente a Ubuntu). Esta aplicación
pode ser "Jade" [1] (salvo que alguén da lista teña unha proposta mellor
:) ).

Por se non o viche, na Wiki [2] hai unhas instrucións que esperamos que
che podan servir de axuda.

Un saúdo.
	Felipe.

[1]https://translations.launchpad.net/ubuntu/maverick/+source/openjade/+pots/jade/gl/+translate