[Tradutores-Ubuntu] subir traducións desde a máquina local

Fran Diéguez listas at mabishu.com
Wed May 12 08:03:54 BST 2010

Sinto ser insistente no tema, pero o que remate de traducir e revisar o
ficheiro que se preocupe de remitilo ao proxecto orixinal.
Eu estou remitindo todos os cambios a GNOME e é un cristo, un marrón,
unha putada, chamádelle como queirades.
Hai como unhas 400 cadeas cambiadas que hai que ir unha a unha e
descargando o ficheiro. Tamén hai que dicir que son máis de 30
aplicativos, e polo tanto máis de 30 FICHEIROS.

Saúdos

O Mér, 12-05-2010 ás 00:12 +0200, Manuel X. Lemos escribiu: