[Tradutores-Ubuntu] Erros en Lucid

Fran Diéguez listas at mabishu.com
Thu May 6 20:24:29 BST 2010

ufff, que traballazo me espera,

non teredes unha lista co erro e paquete onde está para ir corrixindo en
GNOME. Teño que falar con Miguel Bouzada porque el estivo corrixindo
erros en Ubuntu sobre paquetes de GNOME polo que teño que reportalos a
upstream en GNOME

Xesús xa me entra o canguelo!

O Xov, 06-05-2010 ás 19:56 +0200, Miguel Bouzada escribiu: