[Tradutores-Ubuntu] Non se pode descargar o manual en galego

Román roman.pena.perez at gmail.com
Mon May 3 16:10:18 BST 2010

2010/5/3 Leandro Regueiro <leandro.regueiro at gmail.com>:

> Eu non é por ser dunha ou de outra. Esta era unha dúbida que anotei
> para que me quede claro a min.

 Miña avoíña sempre dicía "ata": eu son de kas limón ;-). De todas
formas, coido que o termo recomendado pola última (que non derradeira
¬_¬;) normativa é "até". Que alguén máis versado nestas lides me
corrixa se estou equivocado (pregunta capciosa e fora de tema: ¿nos
vos parece excesivamente lusista a devandita normativa, con termos
coma este, as terminacións en "-bel", etc? e ollo, non digo que en
Galego non haxa zonas nas que o uso sexa ese, pero penso que, para a
boa saúde da lingua, é máis importante ter unha normativa estable que
unha moi parecida ó Portugués, se ben podo entender os argumentos a
favor disto último).

> http://www.trasno.net/lurker/thread/20060821.163114.eb841f8e.en.html#20060821.163114.eb841f8e
> http://www.trasno.net/lurker/thread/20070821.082723.362722be.en.html#20070821.082723.362722be
> http://www.trasno.net/lurker/thread/20100304.113604.2225241d.en.html#20100304.113604.2225241d
> http://www.trasno.net/lurker/thread/20100323.125424.8dac7066.en.html#20100323.125424.8dac7066
>
> Se queres podémolo abrir outra vez :)

 A min gústame; se a miña opinión conta algo apoio o termo "grosa". E
digo isto porque non me quedou claro se a discusión está pechada, e se
é así, cal foi a decisión final. Por outra banda, outra historia xa
sería falar de termos coma "cursiva", a pesar de que saian no DOG (que
queredes que vos diga, neste caso, de escollermos entre os sospeitosos
habituais, prefiro "itálica", pero o termo que máis me agrada é
"inclinada" -e si, é unha opinión controvertida, e, por suposto,
admito discusións ;-).

 Román