[Tradutores-Ubuntu] lucid e os usb,

Román roman.pena.perez at gmail.com
Mon May 3 11:29:10 BST 2010

El día 2 de mayo de 2010 19:23, Leandro Regueiro
<leandro.regueiro at gmail.com> escribió:

> A min todos os meus me foron ben, pero ao meu irmán móntallo e
> móstrallo no escritorio como se fora un ficheiro de texto e ten que ir
> a "Lugares" -> "Computador" para poder acceder a el.

 Hola,

 Eu, dende hai anos, sempre lle recomendo á xente darlle, como mínimo,
un mes de marxe á última versión da Ubuntu. Mark Shuttleworth segue
empeñado en libera-las novas versións aínda que conteñan fallos graves
(podo chegar a entender esa política, pero non a comparto), así que
nunca instalo unha versión do trinquete. Tiñan outro fallo con compiz,
baixo certas condicións, que podería deixa-lo sistema completamente
inmanexable para os usuarios novatos. En fin...

 Román