[Tradutores-Ubuntu] [Off-topic] Problema cos servizos en Ubuntu 9.10

Xabier Villar xabier.villar at gmail.com
Thu Mar 25 18:49:40 GMT 2010

2010/3/25 Indalecio Freiría Santos <ifreiria at gmail.com>

> Boas,
> A algún de vos que teña instalado Ubuntu 9.10 arráncanvos ven os servizos
> cada vez que reiniciades? A min non me arranca nin o apache, nin mysql, nin
> ssh (polo menos estes foi os que me din conta que non me arrancaban).
> Comprobei que estiveran en /etc/rc5.d  e si que están, pero teño que
> arrancalos á man.
> Non sei se a algún de vos lle pasa o mesmo ca min, ao principio pensei que
> era algo que tocará que non debía tocar, pero pásame en todos os equipos que
> teño instalado Ubuntu 9.10.
> [...]

apache2 funcióname (aínda que agora mesmo non o uso para nada, aproveito a
eliminalo :P)
sshd funciona ben
mysql xa non che sei decir... teño o mysql-server-core-5.1 instalado, pero
non o mysql-server-5.1, así que imaxino que por iso non arranca o servicio
(non teño enlace en rc5.d)
--

Xabier Villar