[Tradutores-Ubuntu] Paquetes de Launchpad e Translations Project

Fran Dieguez listas at mabishu.com
Wed Aug 18 19:17:21 BST 2010

Ola rapaces,

vexo que en Launchpad hai moitos paquetes que pertencen ao Translation
Project e que están traducidos.

Eu teño oportunidade de remitilos ao TP sempre que teña unha lista desde
Launchpad para remitilos. Alguén se anima?

Veña que así poden tódalas distros desfrutar das traducións...

Por outra banda estiven traducindo cousas na primeira páxina e que vou
vendo que non están traducidas na alfa de Maverick. Non é moito pero
vese bastante.

Tampouco vexo que haxa máis xente traducindo en Launchpad e certamente
eu teño a pera de cambios en GNOME que teño que atender diariamente.
Todo GNOME se sincronizar a diario con Launchpad polo que se vedes algo
de GNOME non o traducir en LP. Pronto teremos nova versión de Ubuntu.

Saúdos