[Tradutores-Ubuntu] "Consello" de Ubuntu-gl

Felipe Gil Castiñeira xil at uvigo.es
Mon Sep 28 09:39:45 BST 2009

Bos días,

Aproveitando o pequeno tirón de orellas de Fran, gustaríame propoñer
algo ao que lle levo dando voltas ultimamente: a creación dun "consello"
do grupo de tradución (seguindo o estilo dos "Councils" de Ubuntu [1]).
Ultimamente o traballo está absorbendo practicamente todo o meu tempo, o
que reduciu ao mínimo a miña actividade tradutora. Temo que isto siga
sendo así polo menos durante os próximos dez meses.

Creo que catro persoas ben coordinadas, poden facer que mellore a
calidade da tradución e que aumente a actividade do grupo.

Seguindo o modelo de [1], os pasos son:

   1. A presentación de candidaturas para o consello (un pódese propoñer
      a si mesmo ou a outra persoa).
         1. Sería recomendable que os/as candidatos/as indiquen na súa
            wiki persoal as actividades que realizaron recentemente, e
            tamén cales son as súas propostas (de actividades, de
            cambios no modo de traballo do equipo, etc.)
   2. A creación da lista de candidaturas.
   3. A celebración da votación (podería ser directamente aquí, na lista
      de correo, ou en Launchpad).

Agardo as vosas opinións.

Un saúdo!
    Felipe.