[Tradutores-Ubuntu] Recomendacións de novo esquema de traballo

Antón Méixome certima at certima.net
Mon Oct 26 23:24:45 GMT 2009

2009/10/27 Fran Dieguez <listas at mabishu.com>:

> Miguel Bouzada escribiu:

> Pois sí se pode facer unha mistura... Pero os anchos flotantes é tan web
> 1.0 :PPPPP

> A administración de drupal é moi sinxela e ademáis de que é moi
> extensíbel. Eu teño bastante experiencia con el.

> Penso que a páxina de Ubuntu Gal ten que ser algo máis dinámico, que o
> que propós non ten.
>

> Que pensades... Queredes que probe a instalar un drupal e meterlle ese
> tema e o retoco un pouco e vamos avanzando no tema. Se vedes que vou moi
> rápido ou calquera raiada parademe o pes, pero e que teño a ilusión.

Vas moi rápido, sempre ;-)

Se es capaz de establecer unhas seccións básicas de menú, para ir
organizando, adiante e estreámolo coa saída da Karmic.

Estiven pensando... seguramente non é correcto o que vou dicir.

Témome que corremos o risco de dispersarnos moito e Trasno necesita un
lavado de cara e fondos total. Por que non facer que unha SECCIÓN (así
grandota e moi singular) do web de Trasno sexa www.ubuntuengalego.org.
Vamos, que cheguemos a ela tanto con trasno.net/ubuntu como ao revés
"Trasno sostén o portal ubuntuengalego.org". Vamos, que o GTT é un
proxecto, coa súa personalidade, pero apoiado por Trasno e compartir
recursos... (non seriamos os primeiros, creo un dos grupos de español
está sostido por unha asociación.