[Tradutores-Ubuntu] [G11n] coordinación OpenOffice.org + Mozilla + GNOME

Suso Baleato suso.baleato at gmail.com
Sat Oct 17 17:00:35 BST 2009

Boas Javi,

Antes de nada agradecerche públicamente o teu compromiso coa localización do
OpenOffice.org e tamén o teu ofrecemento, que se une o que xa fixera o Antón
Méixome. A verdade é que contar convosco é unha garantía tanto de continuidade
como sobre todo de calidade.

Estou agora revisando o correo atrasado (e perdido, pois como sabes a Xunta
desconectou o meu correo moi amabelmente sen avisar) dos proxectos que
coordeno pra propoñer un calendario que viabilize a continuidade das traducións
tanto de OpenOffice.org como de Mozilla e mais GNOME, agora xa sen o apoio
profesional das empresas e organismos públicos que viñan asumindo parte das
tarefas de localización.

Xa adianto que a miña proposta será darlle prioridade ás versións maiores que
prevean incorporarse a Ubuntu como primeiro criterio, por ser a distro que
conta co grupo de localización máis dinámico e consolidado, e por ser a base
do AraOS e metapaquetes derivados. Agardo que nas próximas horas poida entrar
en funcionamento un servidor colectivo que me axude a sobrelevar a xestión
destes proxectos co mínimo impacto sobre os tradutores, pois sei ben que
preferides traballar de forma independente (e penso que é bó que sexa así).

Aproveito para comentarche tamén que acabo de revisar o documento que enviaches;
penso que todo está correcto e que claramente pode cumprir a función de facilitar
a incorporación de nova xente ao proceso. Enviarei agora o que esquecín xuntar no
correo da semana pasada, descrebendo o mesmo proceso pero en Mozilla.

Saúdos,

Frco. Javier Rial escrebeu:

http://susinho.pagina.de/