[Tradutores-Ubuntu] [G11n] Ofrecemento da Ciberirmandade

Fran Dieguez listas at mabishu.com
Thu Oct 15 16:27:51 BST 2009

 > - 09/10/09 15:48: Correo de Suso:
> "Habería que ir mirando qué posibilidades temos; teríades problema en buscar
> un momento a semana próxima en santiago para xuntarnos físicamente?"
>
> -11/10/09 03:14: Correo de Suso:
> "Acabo de combinar con Minhoca para quedar este luns 12 en torno ás 20:00 en
> Cangas e como non é un sitio precisamente céntrico, falamos de convocar outra
> máis para o mércores 14 a esa mesma hora pero xa en Compostela, sitio por
> definir (admítense suxerencias)."
>
> -13/10/09 04:50: Correo de Suso:
> [...]

Concordo totalmente con Jose Manuel, ata que peche Mancomun temos algo
máis de 2 meses. Tempo dabondo para facer backup do que se queira.

Quero engadir que eu comecei tamén como tradutor independente e cada día
que pasaba me vin máis afín ao proxecto Trasno. En ningún momento me
pareceu un lugar pechado. De feito me chocou bastante que a un rapaz
recén chegado se lle fixera caso en algunhas das cuestións plantexadas.
Iso fala moi a favor do proxecto.

Ademáis que era o único grupo apolítico, independente da administración,
centrado na LOCALIZACIÓN ao galego e DEFENSOR do SwL como filosofía
interna, dando exemplo deste último punto na localización en
exclusividade deste tipo de software.

Saúdos

- --
Fran Diéguez
http://www.mabishu.com         -     listas at mabishu.com
GPG: 43DD 1B00 035F A764 4986  E695 98BB 6626 A2A4 F9B8