[Tradutores-Ubuntu] Erro grave no instalador de fontes de gnome

Leandro Regueiro leandro.regueiro at gmail.com
Thu Oct 15 09:13:29 BST 2009

> En máis dunha vez na rolda g11n, e en trasno coido que tamén.
>
> Eu non era partidario de blog pero o consenso optou por blog.

Isto xa se discutiu varias veces. Non hai consenso ningún. Segundo
lembro as últimas veces gañara blogue. E outra razón para optar por
blogue é que a maior parte do blogomillo (creo que se chama así) lle
chama así. Claro que para escoller entre unha ou outra opción haberia
que discutilo seriamente e aportando razóns, cousa que creo que aínda
non se fixo.

Ata logo,
                    Leandro Regueiro